RSS

mencari bahagia

22 Jul

bismillahirrohmanirrohim..

seusai asar,saya menegur ukhti saya.entahlah..dengan ukhti ini saya mudah merungkap rahsia..saya tahu hati kami sama.banyak nasihat yang diperoleh walau dalam gelak tawanya.saya rasa dia cukup tenang dalam segalanya.mungkin kerana hubungannya dengan pencipta lebih kuat dari saya.dan saya percaya sahabat yang baik adalah kekuatan.sahabat yang beriman pemimpin kejayaan dunia dan akhirat.

hmmm..dulu dan sekarang banyak yang berbeza dari segi saya mendefinisikan kebahagiaan.dulupun saya bahagia..tapi mengikut kefahaman saya buat masa itu.sekarang pun saya bahagia tapi menurut kefahaman saya sekarang.tak faham?hmm..tiba-tiba saya rasa tak mahu jelaskan.hahaha.tapi nikmat faham tu membuat kita mencari kebahagiaan yang sebenar.

tak tahu nak tulis apa.cuma bosan tengok benda ni tak terupdate.selamat upgrade iman!selamat beribadah!selamat study untuk final!semoga bahagia sentiasa bersama anda!

wassalam

 
8 Comments

Posted by on 22/07/2010 in ukhuwah

 

Tags: ,

8 responses to “mencari bahagia

  1. ojie

    22/07/2010 at 10:15 am

    noni,

    kalu xdok ‘roba’ pilot tu agak2 bulih berjaya ke tak?

     
  2. Dr Norbayani

    22/07/2010 at 2:31 pm

    hmm..ore sero byk gne pen.kalu rabuh pun x ile.=P

     
  3. maizatul

    23/07/2010 at 8:13 pm

    mcq gune pensel ape..

    akhirnye noni update..hehe..noni library dh nk tutup luse..huk2 lepas ni rumah awk jadi library sy boleh?

    slmt study..chaiyok2

     
    • Dr Norbayani

      23/07/2010 at 9:37 pm

      hahaha.boleh je mai.jom kepanasan bersama-sama.ala..risaula pulak.sy dhla makin byk berangan.haha.jom stdy!mgkn perlu hantar laptop ke umah awk.hehe

       
  4. ishiku

    27/07/2010 at 7:20 am

    hahaha..saya suke sapa2 saya membuat rumah saya sebagai library..banyak berkat dpt drpda seorang tetamu yg bertandang..sila bawa makanan lazat2 sekali.=p

    noni,syukran. ;0

     
    • Dr Norbayani

      02/08/2010 at 5:00 pm

      nti ade makanan lebih lg,kte hantarla ye!nk masak sdri malas.hehe
      chaiyok dayah!

       
  5. ida@dayah^^

    01/08/2010 at 11:00 pm

    noni3..jange berangan!!..nati ore berange skali haha..
    hmm..erti bahagia(^_^)..sajo nak sengih hehe..(moga noni sentiasa bahagia^^..doakan ore bahagia jgok..bahagia yg sebenar2 nya^^..
    ………ar-ra’d:28…….

    noni g letok laptop umah mai,ore g letak laptop ore umah noni haha.tukar2 plok ek..hhee..sero nak bukuh2 buh dale almari hu3..

    mai,ojie,nonii..chaiyok6!!!6x tuh hehe…moga tenang2 jah hadapi exam ‘kecil’ ni hu3..
    rabbana yusahhilna~
    (akhirnya ore komen jgok haha,sebelum ni nak komen sebok do0h hu2,loni perasaan bercampur baur hehe..bleh la nak ngomen hehe..)
    dah2~~buku plok duk baco kito.aii..jom2 baca buku^^^^^

     
    • Dr Norbayani

      02/08/2010 at 5:03 pm

      idaaaaaaaa…wah3..akirnya..skmonya mst emo..tahniah kerana tidak emo kali ni.hehe

      marila hantar laptop,blh ore gne 2 laptop.hehe

      jom2 study.tabahkan diri.kjap je pun.lpas ni blh meraikan ramadhan plop.
      rabuna yussahil ida.

      p.s:tutp mulut klu ngoya.
      n org bahagia bkn “bahagia”.haha

       

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: